Засідання
МО вчителів початкових класів на тему
“Учимося мистецтва ефективної взаємодії
у соціальному оточенні.”
Мета:
опанування вчителями прийомів ефективної
взаємодії з учнями, їх батьками, колегами
по роботі та адміністрацією школи.
Форма
проведення: тренінг.
План
проведення.
І.
Мотиваційний етап.
1.
Притча про рай і пекло.
ІІ.
Повідомлення теми і мети засідання МО,
очікувані результати.
ІІІ.
Основна частина.
1. Тест
“Тоте — спілкування”.
2.
Робота в групах.
Назвати
психологічні умови, що забезпечують
ефективну взаємодію:
- з
дітьми, педагогами (перша група);
- з
батьками, адміністрацією (друга група).
3.
Завдання “Які ми в контакті з дітьми.”
-
Розвязування проблемних ситуацій.
4.
Завдання “Звертання”.
-
Дібрати якомога більше варіантів:
а)
звертань до дітей;
б)
форм похвали.
5.
Завдання “Самооцінка”.
Пригадайте:
а)
методи та прийоми виховання, що призводять
до зниження самооцінки дітей;
б)
методи та прийоми виховання, що сприяють
підвищенню самооцінки дітей.
6.
Завдання “Які ми в контакті з батьками.”
Розвяжіть
ситуацію:
-
Розмова з батьками, які розмовляють
грубо.
7.
Завдання “Які ми в контакті з колегами
та адміністрацією.”
Розвяжіть
проблемні ситуації:
а)
спілкування з колегою, якій ви не
симпатизуєте;
б) в
присутності інших вам робить зауваження
директор (заступник директора, колега),
говорячи про методичні помилки, що були
допущені на уроці.
8.
Завдання “Поліпшіть настрій.”
Поліпшіть
настрій співрозмовникові:
а)
вербально;
б)
невербально.
ІV.
Підсумок засідання. Рефлексія.
Вправа
“Валіза у дорогу.”
- Що
ви взяли для себе після нашої тренінгової
зустрічі?
- Які
знання будете використовувати у
практичній діяльності?
Немає коментарів:
Дописати коментар