середа, 14 лютого 2018 р.

Засідання МО вчителів початкових класів на тему “Учимося мистецтва ефективної взаємодії у соціальному оточенні.”

Засідання МО вчителів початкових класів на тему “Учимося мистецтва ефективної взаємодії у соціальному оточенні.”


Мета: опанування вчителями прийомів ефективної взаємодії з учнями, їх батьками, колегами по роботі та адміністрацією школи.

Форма проведення: тренінг.

План проведення.

І. Мотиваційний етап.
1. Притча про рай і пекло.

ІІ. Повідомлення теми і мети засідання МО, очікувані результати.

ІІІ. Основна частина.

1. Тест “Тоте — спілкування”.

2. Робота в групах.
Назвати психологічні умови, що забезпечують ефективну взаємодію:
- з дітьми, педагогами (перша група);
- з батьками, адміністрацією (друга група).

3. Завдання “Які ми в контакті з дітьми.”
- Розвязування проблемних ситуацій.

4. Завдання “Звертання”.
- Дібрати якомога більше варіантів:
а) звертань до дітей;
б) форм похвали.

5. Завдання “Самооцінка”.
Пригадайте:
а) методи та прийоми виховання, що призводять до зниження самооцінки дітей;
б) методи та прийоми виховання, що сприяють підвищенню самооцінки дітей.

6. Завдання “Які ми в контакті з батьками.”
Розвяжіть ситуацію:
- Розмова з батьками, які розмовляють грубо.

7. Завдання “Які ми в контакті з колегами та адміністрацією.”
Розвяжіть проблемні ситуації:
а) спілкування з колегою, якій ви не симпатизуєте;
б) в присутності інших вам робить зауваження директор (заступник директора, колега), говорячи про методичні помилки, що були допущені на уроці.

8. Завдання “Поліпшіть настрій.”
Поліпшіть настрій співрозмовникові:
а) вербально;
б) невербально.

ІV. Підсумок засідання. Рефлексія.
Вправа “Валіза у дорогу.”
- Що ви взяли для себе після нашої тренінгової зустрічі?
- Які знання будете використовувати у практичній діяльності?












Немає коментарів:

Дописати коментар